عادل
تاريخ : چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, | 15:46 | نویسنده : سهند

عادل فردوسی پور و شرکاء،بدانید

 

در مورد صحبت های سردار رویانیان باید بگیم :

اقایان دشمنه پرسپولیس که امروز به بهانه پول هایی که در باشگاه ما هزینه میشود گلوی خودتان را پاره میکنید و فریاد وا مصیبتا سر داده اید که به بیت المال چوب حراج زدند بدانید که :

1- اگر پرسپولیس و هوادارانش در فوتبال و حتی ورزش این کشور نباشند باید فاتحه این فوتبال و ورزش را خواند. فوتبالی که تیم صدر جدولی ان در ورزشگاه خانگی خود 2000 تماشاگر دارد ولی پرسپولیسی که بدترین نتایج تاریخ خودش رو گرفته وقتی پایش را به شهری مانند شیراز میگذارد شور و شوق ده ها هزار هوادار عاشق این تیم یک کلان شهر را بهم میریزد..

2-سال هاست که پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی عدیده با بیش از 20ملیارد تومان بدهی نتوانسته به جایگاه حقیقی خودش دست پیدا کند این در حالیست که باشگاه های دیگر با داشتن یک صدم هوادار نسبت به پرسپولیس هزینه های گزافی رو در باشگاهشان انجام داده و زیر ساخت های خوبی رو فراهم کردند و حالا بعد از سال اقای رویانیان به پرسپولیس امده و ما هم به اندازه این باشگاه های کم هوادار هزینه کردیم و نتیجه این شد که صدای همه تنگ نظران و دزدان در امده..

3-خطاب به مسئولین :در تمام دنیا باشگاه ها با توجه به تعداد هوادارشان درامد دارند و باشگاهی که حتی 100 هزار هوادار داشته باشد مشکل مالی نخواهد داشت اگر این 4 ریال بودجه دولتی که برای پر هوادارترین باشگاه اسیا هزینه میکنید به شما فشار اورده و میخواهید باببتش بر سر مردم منت بگذارید ما عطایش را به لغایش می بخشیم و شما هم لطف کنید باشگاه ما را به خودمان بسپارید و سهام پرسپولیس را به هوادارنش واگذار کنید تا خیلی زود پرسپولیس را به متمولترین باشگاه اسیا تبدیل کنیم..

در انتها حمایت کامل خودمون رو از سردار رویانیان عزیز اعلام میکنیم و اجازه رفتن ایشان را از مدیریت باشگاه پرسپولیس نخواهیم داد

کانون هواداران پرسپولیس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: