:))
تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | 20:31 | نویسنده : سهند

فقط واسه ابجی سمیرا

من یه مدت نبودم ینی جوری بودم که نمیتونستم اپ کنم

و به جای من سحــر اپ میکرد وبمو 

ولی الان تنها نویسنده این وب منم

سمیرا جون اگه ادرسی داری واسم بذار 

اگر نه که با نظراتت خیلی انرژی میگیرم

در واقع با نظرات همتون , یه عالمه ممنون

واسه کوبوندن تیم فکستنی شیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش تق لال

شیش تایی ها خفه هیس 



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت18:18---26 اسفند 1392
داداش نیستی خیلی وقته حوصلم سر میره

دنيا
ساعت13:13---9 دی 1392
منم توسط خودم اشنا شدم وبلاگتم خعلي دوس دارم

samira
ساعت16:40---6 شهريور 1392
سهند جان من دارم ميرم تهران برا يه كاري چند روزي فك نكنم بتونم بيام. درسته از تو يه هفته اي خبري نداريم ولي من گفتم بگم ديگه بوس بايييي

كيميا
ساعت15:03---2 شهريور 1392
سلام من كيميا هستم وبلاگتو بهم ابجي سميرا معرفي كرده منم كيمياي وجودم با رنگ قرمز رقم خورده و پرسپوليسيم بدجور باسميراهم خيلي صميمي هستيم الان هم باهم داريم نظر مينويسيم .اميدوارم موفق باشي .خدانگهدار تا دفعه ي بعد كه ميام اخه ميام باز

مينو
ساعت14:06---1 شهريور 1392
سلام سهند خان.خوبي؟خوشي؟سلامتي؟سحر خوبه؟به سفارش ابجي سميراتون ميام از اين به بعد تند تند سر ميزنم بهتون.پشتتيم بزنو داغونشون كن كيسه كشارو. موفق باشي داداش خوشتيپمون

شبنم
ساعت14:59---31 مرداد 1392
سلام وبلگتون عاليه .خوشبخت شدم اشنا شدم با وبلاگ توسط همين ابجيتون .سرورمون پرسپوليس .در ضمن مطالبتون خيلي عاليه .فعلا

samira
ساعت20:59---30 مرداد 1392
سلام سهند خوبي؟امروز سه بار اومدم وبلاگت..هر سري هم ديگه يه چيزي ميذارم بدوني ميام.وبلاگتو به دوستامم معرفي كردم الان هشت نفرشون اينجان بقيه هم كار دارن ولي ديدن ميكنن.هواتودارم داداشي...

سميرا
ساعت13:12---30 مرداد 1392
سلام داداش جون. خوبي؟سحرم خوبه؟خوشحال شدم ديدم مياي باز! ازاين پستي هم كه گذاشتي ممنون.هدفم باهات يكيه ديگه= اثبات ضعف استفراغي ها.اميدوارم خوب باشي وپايداربه كارات(مهمه برا بشريت) ادامه بديمن هرروز سرميزنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: