تاريخ : یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, | 19:22 | نویسنده : سهند

افتخاری دیگر برای پرسپولیس و هوادارانش

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2012 را در حالی اعلام کرد که در بین آنها دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این فهرست از بازیکنانی انتخاب شده است که در فوتبال آسیا بازی می کنند. در فهرست پنج نفره بازیکن سال 2012 آسیا علی کریمی و محسن بنگر از ایران و سه بازیکن دیگر از کشورهای چین، استرالیا و کره جنوبی قرار دارند. بر پایه گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کریمی که در سال 2004 به عنوان بازیکن سال آسیا معرفی شد، دوباره به این فهرست بازگشته است.

«لی کئون - هو» که به اولسان هیوندای کره جنوبی کمک کرد تا به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند در این فهرست حضور دارد. «لوکاس نیل» مدافع استرالیایی، محسن بنگر، مدافع تیم فوتبال ایران، و ژنگ ژی، مدافع گوانگژو اور گرانده چین در میان پنج نامزد قرار دارند.



تاريخ : چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, | 18:49 | نویسنده : سهند

ایا میدانید علامت ویرگول نشانه چیست؟؟

6تایی ها                    6-0



تاريخ : چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, | 18:46 | نویسنده : سهند

همون دفعه اول  



تاريخ : چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, | 18:43 | نویسنده : سهند

چه شباهتی فکر کنم داداشش باشه



تاريخ : چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, | 16:22 | نویسنده : سهند

قهرمانی تیم فوتسال  بانوان پرسپولیس

مراسم اهدای کاپ قهرمانی و مدال تیم فوتسال بانوان پرسپولیس عصر امروز با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و علی پروین در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم اهدای مدال و کاپ تیم های اول تا سوم لیگ برتر و دسته اول فوتسال بانوان عصر امروز در سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

در این مراسم علی کفاشیان، علی پروین، هادی آیت اللهی؛ عزیزا... محمدی و فریده شجاعی به ایراد سخنانی پرداخته و ضمن تبریک به تیم فوتسال پرسپولیس و سایر تیم های برتر، از اقدامات مدیریت باشگاه پرسپولیس بر حمایت از ورزش بانوان تقدیر و تشکر کردند.

اعضای تیم فوتسال پرسپولیس که خرداد ماه به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یافته بودند علاوه بر دریافت کاپ و مدال قهرمانی، هدایایی نیز از سوی باشگاه پرسپولیس دریافت کردند.

این مراسم که با استقبال ویژه رسانه های ورزشی همراه بود، مورد توجه مسئولان فدراسیون فوتبال نیز قرار گرفت.

در این مراسم مظفر مربی تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، رحمتی مدیر تیم فوتسال پرسپولیس و بازیکنان این تیم و همچنین نماینده سایر تیم های برتر حضور داشتند. سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز در این مراسم حضور داشت.

 



تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | 17:27 | نویسنده : سهند

اندروئید پرسپولیس منتشر خواهد شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، همزمان با ایام برپایی نمایشگاه تلکام با تلاش کمیته انفورماتیک باشگاه پرسپولیس برنامک فارسی (اپلیکیشن تلفن همراه) اندروئید پرسپولیس روی پرتال اینترنتی پرسپولیس منتشر خواهد شد و هواداران قادر خواهند بود این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنند. این برنامه روی کلیه گوشی های دارای عامل اندروئید قابل نصب خواهد بود.

از جمله امکانات این برنامه باید به دریافت سریع اخبار، معرفی باشگاه و بازیکنان، نتایج مسابقات و برنامه بازی ها، امکان خرید کارت هواداری و اقلام فروشگاه پرسپولیس اشاره کرد.

شایان ذکر است، در آینده نزدیک نسخه مخصوص گوشی های اپل نیز طراحی و در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.



تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | 17:21 | نویسنده : سهند

ژوزه آپيا را تائيد نکرد

مانوئل ژوزه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس قصد دارد در فصل نقل و انتقالات براي رفع نقاط ضعف تيم خود2بازيکن خارجي جذب کند. از همين رو آپيا به دعوت مسئولان باشگاه پرسپوليس به ايران آمد و سه روز در تمرينات قرمزپوشان شرکت کرد اما امروز مانوئل ژوزه مخالفت خود را با جذب اين بازيکن اعلام کرد. ژوزه اعلام کرده آپيا به دليل برخي از مشکلاتش بازيکن دلخواه او نيست.



تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | 17:17 | نویسنده : سهند

کریم انصاری فرد دومین گلزن برتر آسیا

در حالی که فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال به تازگی لیست محبوب ترین بازیکنان سال جهان را منتشر کرده و در این میان مهدی مهدوی کیا موفق شده با اختلاف چشم گیری عنوان محبوب ترین بازیکن آسیا را از آن خود کند، حالا این فدراسیون فهرست برترین گلزنان جهان در سالی که گذشت را اعلام کرده که کریم انصاری فرد ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با 21 گل زده در رتبه 48 جهان و دوم آسیا قرار دارد. لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا با 50 گل زده در صدر این فهرست قرار دارد.
فهرست 10 گلزن برتر جهان در سال 2012:

1)لیونل مسی، آرژانتین - 50 گل

2) کریستیانو رونالدو، پرتغال - 46 گل
3) هرناندز، کلمبیا - 35 گل
4) باس دوست، هلند - 32 گل
4) بوراک ایلماز، ترکیه - 32 گل
6) رابین فان پرسی، هلند - 30 گل
7) کلاس یان هونته‌لار، هلند - 29 گل
8) زلاتان ابراهیمویچ، سوئد - 28 گل
9) اوریبه پرالتا، مکزیک - 28 گل
10) سیدو دومبیا، ساحل عاج - 28 گل
...
48) کریم انصاری فرد، ایران - 21 گل



تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | 17:11 | نویسنده : سهند

دیوید کارنی: می خواهم بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام بدهم:

 

دیوید کارنی که با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس صحبت می کرد، افزود: در مورد پرسپولیس اینطور می دانم که یک باشگاه مردمی و پرطرفدار است. این برایم جالب توجه بود و شنیده ام پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و با توجه به هواداران زیاد، امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی خاطر نشان کرد: می دانم پرسپولیس باشگاه بزرگی است که تیم آن در یک ورزشگاه صد هزار نفری بازی می کند و در بعضی بازی ها همه سکوهای آن پر می شود.



تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | 17:7 | نویسنده : سهند

دیوید کارنی را بهتر بشناسیم:کارنی 28 ساله یکی از باتجربه‌ترین لژیونرهای فوتبال آسیا محسوب می‌شود که سابقه بیش از 10 سال بازی در اروپا را دارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیوید کارنی (David Carney)28 ساله یکی از باتجربه‌ترین لژیونرهای فوتبال آسیا محسوب می‌شود که سابقه بیش از 10 سال بازی در فوتبال اروپا را دارد. این دفاع چپ ملی‌پوش استرالیایی دارای 46 بازی ملی است و دو بازی هم در جام جهانی2010 انجام داده است. او در جام ملت‌های آسیای 2011 هم بازیکن ثابت تیم ملی استرالیا بود.

کارنی از همان نوجوانی فوتبال خود را در انگلیس و تیم دوم اورتون شروع کرد ، سپس پس از بازی در چند تیم دسته پایین انگلیس و اسکاتلند به کشورش استرالیا بازگشت و پیراهن تیم معروف اف.سی.سیدنی را برتن کرد. کارنی در تیم اف سی سیدنی بازی های بسیار خوبی انجام داد به طوری که به بازیکن ثابت تیم ملی استرالیا تبدیل شد و با این تیم به مقام قهرمانی رسید. او به عنوان بهترین بازیکن فصل سیدنی هم برگزیده شد.

کارنی در ادامه به انگلیس بازگشت و دو فصل در لیگ دسته یک این کشور توپ زد. توئنته هلند تیم بعدی کارنی بود. او در این تیم دوران درخشانی داشت و قهرمان هلند هم شد. این بازی های خوب موجب شد تا این بازیکن ملی پوش به تیم لیگ برتری بلکپول بپیوندد و در فصل2011-2010 (دو فصل پیش) 11 بازی در لیگ برتر انگلیس برای تیم بلکپول انجام داد. فصل گذشته این مدافع 180 سانتیمتری یک نیم فصل در دسته دو اسپانیا و تیم الکورکن بازی کرد و در نیم فصل دوم برای تیم مدعی بنیادکار ازبکستان به میدان رفت. او سابقه پنج بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد. پست اصلی کارنی دفاع چپ است، با این حال توانایی بازی در گوش چپ و پیستون چپ را هم دارد.

در بازی دوستانه تیم ملی استرالیا و آلمان که در 29 مارس2011 در مونشن گلادباخ برگزار شد که با برد 2 بر یک استرالیا همراه بود، کارنی یکی از گل‌های استرالیا را به ثمر رساند.

کارنی شهریورماه امسال با پیراهن تیم ملی استرالیا برابر اردن و لبنان به میدان رفته است. او یک ماه قبل از این نیز برابر اسکاتلند در ترکیب اصلی تیم استرالیا حضور داشت.

پست:دفاع چپ

سن:28 سال (30 نوامبر 1983)

قد:181 سانتیمتر

وزن:78 کیلوگرم

ملیت:استرالیا (46بازی ملی و 6 گل)

باشگاه‌های قبلی: بنیادکار ازبکستان در لیگ برتر ازبکستان (2012) ، الکورکن اسپانیا در لیگ دسته دو اسپانیا (2011 تا2012) ، بلکپول انگلیس در لیگ برتر انگلیس (2010 تا 2011)، توئنته هلند در لیگ برتر هلند (2009 تا 2011) ، شفیلد یونایتد انگلیس در لیگ دسته یک انگلیس (2007 تا 2009 ) اف سی سیدنی استرالیا در لیگ برتر استرالیا (2005 تا 2007 ) همیلتون اسکاتلند در لیگ دسته یک اسکاتلند (2004 تا 2005)

افتخارات:

قهرمان لیگ برتر استرالیا در فصل 2006-2005

بهترین بازیکن سیدنی در فصل 2006-2005

قهرمان لیگ برتر هلند در فصل 2010-2009

بهترین بازیکن فصل 2008-2007 فوتبال استرالیا به انتخاب مجله معتبر "فورفورتو"



تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | 17:3 | نویسنده : سهند

دیوید کارنی صید جدید پرسپولیس:دیوید کارنی بازیکن استرالیایی، ساعت 10 صبح امروز با پرواز 971 دوبی به تهران وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس که برای انجام کارهای مربوط به ورود این بازیکن در فرودگاه حاضر شده بود در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده و با همکاری بسیار خوب پرسنل صدور ویزای اداره وزارت امور خارجه در فرودگاه و پلیس فرودگاه که جای تشکر دارد، کارنی طبق برنامه از قبل تنظیم شده وارد تهران شد. او که روز گذشته منچستر را به مقصد تهران ترک کرده بود از طریق دوبی به تهران آمد.

کارنی با حضور در تمرینات تحت نظر کادر فنی قرار می گیرد و پس از اعلام نظر سرمربی، اقدامات بعدی به عمل خواهد آمد.

مشیری در پایان خاطر نشان کرد: برای تقویت تیم و در راستای برنامه های باشگاه، گزینه های گوناگون و صاحب نام و اعتبار دیگری هم مد نظر باشگاه هستند و هواداران در این خصوص خبرهای خوبی را دریافت خواهند کرد.



تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | 11:9 | نویسنده : سهند

استفان اپیا را بهتر بشناسیم:

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، استفان آپیاه (Stephen Appiah)، این هافبک غنایی یکی از بازیکنان مطرح قاره آفریقا در دهه گذشته بوده، حضور در دو جام جهانی به همراه تیم ملی غنا و بازی در تیم بزرگ یوونتوس از آپیاه یک بازیکن مطرح و بین المللی ساخته است. این بازیکن پس از قهرمانی در جام‌جهانی نوجوانان در سال 1995 چهره شد و نظر تیم های اروپایی را به خود جلب کرد. او در سن17 سالگی راهی رقابت‌های معتبر سری آ ایتالیا و تیم اودینزه شد. او در همان نوجوانی به بازیکن ثابت تیم‌اش تبدیل شد و بازی‌های بسیار خوبی انجام داد. بازی‌های خوب آپیاه در ایتالیا موجب شد تا او در سال 2003 به تیم بزرگ یوونتوس راه پیدا کند. آپیاه دو سال موفق در یووه داشت و نزدیک به 60 بازی برای این تیم انجام داد،

هرچند که بعدا قهرمانی یوونتوس در آن سال پس گرفته شد.

او سپس راهی لیگ ترکیه و تیم فنرباغچه شد. بازی های درخشان آپیاه در ترکیه موجب شد تا او با این تیم قهرمان ترکیه شود و خودش هم عنوان بهترین بازیکن غنا و لیگ ترکیه را تصاحب کند. آپیاه پس از مشکلاتی که برای فنرباغچه به وجود آمد این تیم را ترک کرد و به لیگ ایتالیا بازگشت البته به دلیل آسیب دیدگی در فصل 2010-2009 بسیار کم بازی کرد. آپیاه در دو سال آخر حضورش در فنرباغچه مشکلاتی با این باشگاه بر سر قراردادش پیدا کرد و به همین دلیل به بازی گرفته نمی شد سرانجام دادگاه عالی ورزش (CAS) به نفع آپیاه رای داد و او موفق به جدایی از فترباغچه شد. در واقع دلیل اصلی اینکه او در آن سالها کمتر بازی کرد مشکلاتش با مدیریت وقت فنرباغچه بود.

او در فصل قبل پس از چند ماهی که بدون تیم بود به لیگ صربستان و تیم وویودینا پیوست. آپیاه در تیم جدیدش حضور پر رنگی داشت و در نیم فصل دوم از 15 بازی ممکن در 13بازی به میدان رفت. او در تمامی بازی‌ها هم در ترکیب اصلی قرار داشت و این موضوع نشان می دهد که او همچنان بازیکن آماده ای است.

آپیاه در تیم ملی هم دوران موفقی داشته است.او در بین سال‌های 1996 تا 2010 عضو تیم ملی غنا بود

و 69 بازی ملی برای غنا انجام داد و 16 گل زد. او یکی از ستاره های المپیک 2004 بود و در جام جهانی 2006 هم کاپیتانی غنا را برعهده داشت.در مجموع او در دو جام جهانی برای غنا هفت بازی کرد و گل هم زد

و درنهایت در سال 2010 از تیم ملی خداحافظی کرد.

آپیاه 159 بازی در سری آ انجام داده است. 22 بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته و چهار گل زده است.

20 بازی هم در جام یوفا انجام داده است.64 بار در لیگ ترکیه به میدان رفته

و در ایتالیا و ترکیه چندین قهرمانی را تجربه کرده است.

 

پست: هافبک دفاعی

سن: 31 سال (24 دسامبر1980)

قد:178 سانتیمتر

وزن:77 کیلوگرم

ملیت: غنا (دارای 69 بازی ملی و 16 گل)

باشگاه های قبلی: وویودینای صربستان در لیگ برتر صربستان (2011 تا 2012) ، چزه نای ایتالیا در لیگ برتر ایتالیا

(2010 تا 2011) ، بولونیای ایتالیا در لیگ برتر ایتالیا(2009 تا 2010) ،فنرباغچه ترکیه در لیگ برتر ترکیه (2005 تا 2009)، یوونتوس ایتالیا در لیگ برتر ایتالیا (2003 تا 2005) ،برشا ایتالیا در لیگ برتر ایتالیا (2002 تا2003) ،پارما ایتالیا در لیگ برتر ایتالیا (2000 تا 2002) ،اودینزه ایتالیا در لیگ برتر ایتالیا (1997 تا 2000)

افتخارات:

قهرمانی در جام جهانی نوجوانان در سال 1995

قهرمانی در جام حذفی ایتالیا در سال 2002 به همراه پارما

قهرمانی در سوپرجام ایتالیا در سال 2003 به همراه یوونتوس

قهرمانی در لیگ ترکیه در فصل2007-2006 به همراه فنرباغچه

قهرمانی درسوپر جام ترکیه در سال 2007به همراه فنرباغچه

عضویت در تیم ستارگان المپیک2004

مرد سال غنا در سالهای 2005و 2007

مرد سال ترکیه در سال2007

عضو تیم منتخب جام ملتهای آفریقا در سال 2006

 



تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | 17:13 | نویسنده : سهند

بنام پرسپولیس همیشه قهرمان

¤*¨¨*¤.¸¸…¸.¤
¸.?.PERSPOLIS.?.
.¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*
..
…?
…..?
…./.
چه خوش گفت فردوسی پور در نود / که قرمز به آبی برنده شود

میازار اس اس که کیسه کش است / که دل دارد و بر همینش خوشست

چو شش تا بخوردست از روزگار / دگر آبیان را نماندست قرار

تو کز محنت دسته سه بی غمی / سرافراز و سرخی، بخندا همی

توانا بود هرکه قرمز بود / ز شیشتا دل شیر غران بود !

.

.
میان رنگهای باغ هستی / فقط قرمز جدا کردن چه زیباست

تورا ای پرسپولیس، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست

پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست

ز بهر برد تو بر تیم آبی / توکل بر خدا کردن چه زیباست

تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست

.

.
پایان رنگ آبی شبی سیاه و تار است

عشق به رنگ« قرمز» همیشه افتخار است . . .



تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | 17:10 | نویسنده : سهند

تو که 6 ـتات خیلی قشنگه

ادعاهات خیلی عجیبه

تو که این همه نگاهت

واسه داور خیلی لطیفه

می دونستی  6تا ، شکل یه نقاشیه که

کیسه کشو توش میشه دید

می دونستی یا نه ؟ می دونستی یا نه ؟

می دونستی پرسپولیس تا به ابد سرورته؟

می دونستی یا نه؟

می دونستی رفتنت به دسته ? ، کاریه که هیشکی نکرده؟

می دونستی یا نه؟ می دونستی یا نه؟

 

به استقلالیه میگن درد عشق بدتره یا درد دندون ؟

میگه هنوز تو دربی ۶ تا گل نخوردی !!



تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 19:3 | نویسنده : سهند

 

صدر نشینی کاپیتان مهدوی کیا در اسیا::به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی کیا در حال حاضر با 80526 رأی در صدر جدول آسیا قرار دارد. او در مجموعه 6جدول قاره های مختلف نیز بالاترین رأی را به خود اختصاص داده است ولی در حال حاضر این نظرسنجی برای انتخاب محبوبترین ها در قاره های مختلف است تا در مرحله سوم با یکدیگر وارد رقابت شوند.

در مرحله اول، کارشناسان فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال نفرات برگزیده خود را انتخاب کردند تا در نظرسنجی شرکت داده شوند.مرحله دوم از چندی پیش آغاز شد که نتیجه اولیه آن امروز منتشر گردید.در حالیکه نظرسنجی این مرحله تا 23 روز دیگر (پایان ماه نوامبر) ادامه دارد و فوتبال دوستان می توانند در آن شرکت کنند.

بعد از مهدی مهدوی کیا، سید مهدی رحمتی با اختلاف زیادی با 31551 رأی در رده دوم آسیا قرار دارد و محمد نور با 14377 در جایگاه سوم قرار گرفته است. محرم نویدکیا سومین گزینه ایرانی هم با6146 رأی در مکان ششم جدول آسیا قرار گرفته دارد.

در پایان مرحله دوم، پنج نفر اول گروه های آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی، 8 نفر اول گروه های اروپا و آمریکای جنوبی همراه با نفر اول اقیانوسیه که در مجموع 32 نفر خواهند شد در قالب یک گروه از یک دسامبر تا پانزده ژانویه برای کسب عنوان محبوبترین بازیکن جهان رقابت خواهند کرد.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 18:32 | نویسنده : سهند

خو معلومه دیگه تولد "داش علی کریمی" سلطان قلبمون

بهترین ارزوها برای تو

شاید در روز تولدش هیچکس فکر هم نمیکرد یک ایران عاشق او شود

بت؟؟

بعضی وقتا میشه تورو پرستید..

کلمه اسطوره برایت کم است..

بر روی نام سرخت قلم سرخ کشیدند

اما نمیتوانند نامت را از دلهای ما خط بزنند

تو محبوب دل مایی اهای "علی کریمی"

روزت مباااااااااااااااااااااااااااارک

 

 

بیوگرافی جادوگر اسیا "علی کریمی"

لقبش جادوگر است ، اما قلبی مهربان دارد . یکی از فوتبالیستهای تکرار نشدنی فوتبال ایران کسی نیست جز علی کریمی .بیوگرافی علی را در ادامه مطلب ببنید .



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, | 10:10 | نویسنده : سهند

اینجا جایی که من مینویسم

اینجا جایی که زمین فوتبال وجب میشه

این جایی که گل اس تق کر  و کرنراش حساب نمیشه

اینجا جایی که هواداراش جاز میزنن جای شیپور

اینجا جایی که داور اس تق لالی نیست

اینجا جایی که کفش فوتبالش All star هست

اینجا جایی که رحمتی از روی نقطه کرنر گل میخوره!

اینجا جایی که برهانی به توپ نمیرسه

اینجا جایی که میداوودی دائم المصدومیته!

ایجا جایی که جباری فقط به پول فکر میکنه

اینجا جایی که فردوسی پور دربی و گزارش میکنه

اینجا جایی که کریمی مارادونای اسیاست

اینجا جایی که جادوگر کاپتان محبوب سرخهاست

اینجا جایی که مهدوی کیا باغیرت ترین پرسپولیسی دنیاست

اینجا جایی که 6تایی ها شعار محبوب سرخ هاست!

اینجا جایی که قرمز سروره

اینجا جایی که یحیی گل محمدی تاج سره

اینجا جایی که نیلسون دروازه بانه اوله

اینجا جایی که ایمون زاید آقای گل پرسپولیسه

اینجا جایی که دروازه پرسپولیس نیم متر کوچیک تره

اینجا جایی که خیال اس تق لال  رو راحت میکنه

اینجا جایی که قلعه نویی و حسابش نمیکنیم

اینجا جایی که اس تق لال و چیکارش میکنیم؟

اینجا جایی که سوراخ سوراخش  میکنیم

اینجا جایی که ضد فوتبال معنایی نداره

اینجا جایی که وسط زمین بند درختی وصله

اینجا جایی که دوربین فقط رو تماشاچیاس..

اینجا جایی که یکم اون طرف تر از اونجاست

اینجا همه جاست..

اینجا جایی که پرسپولیس همه چیز است

و اس تق لال هیج!



تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, | 10:3 | نویسنده : سهند

دیدار رویانیان با بازیکن سابق رئال مادرید

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان عصر روز گذشته با پریچا اوگنیانویچ بازیکن سابق رئال مادرید و کایزرزلاترن دیدار و گفت و گو کرد. پریچا که به دعوت مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به ایران آمده است در این ملاقات مواردی را به منظور همکاری با باشگاه پرسپولیس مطرح کرد که مورد توجه رویانیان قرار گرفت.

پریچا که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته و در زمینه کارگزاری فیفا فعالیت می‌کند، بازیکنانی را به مدیر عامل پرسپولیس معرفی کرده که قرار است درباره این بازیکنان تصمیم نهایی اتخاذ شود.

پریچا اوگنیانویچ (Perica Ognjenovic) در جام جهانی 1998بازیکن تیم ملی یوگسلاوی سابق بود و در دیدار برابر ایران نیز به میدان رفت. وی سه سال در رئال مادرید، کایزرزلاترن، ستاره سرخ و لیگ های فرانسه و یونان بازی کرده و تجربه همکاری با مربیانی همچون جان توشاک، ویسنته دل‌بوسکه و گاس هیدینگ را دارد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, | 20:17 | نویسنده : سهند

بچه ها میدونستید شغل دوم محمد قاضی چیه؟؟

میگن دفتر خونه ازدواج زده

چون پیکان و اس تق گنگ رو به هم پیوند زده

 



تاريخ : پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, | 8:40 | نویسنده : سهند

حساسیت پرسپولیس به رنگ ابی پیکان هم 6تایی شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، موتور گلزنی سرخپوشان پایتخت در بازی امروز برابر پیکان روشن شد. پرسپولیس در یک بازی زیبا و هجومی توانست پیکان را با 6 گل مغلوب کند.

شاگردان مانوئل ژوزه در نیمه اول با این ترکیب به زمین رفتند: جونیور نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، علیرضا نورمحمدی، مهدی مهدوی کیا، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی زاده، محمد نوری، هادی نوروزی و کریم انصاری فرد.

پرسپولیس در نیمه اول با دو گل کریم انصاری فرد و علیرضا نورمحمدی راهی رختکن شد.

دستورات مانوئل ژوزه در نیمه دوم کار دست میهمان سرخپوشان داد و بازیکنان پر انرژی پرسپولیس این نیمه را هجومی آغاز کردند.

گل های پرسپولیس در این دیدار توسط کریم انصاری فرد (36،48 و 57)، علیرضا نورمحمدی (42)، محمد نوری (63) و محمد قاضی (86) به ثمر رسید.

سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم سه تعویض انجام داد؛ محمد قاضی در دقیقه 70 جایگزین هادی نوروزی شد. جواد کاظمیان در دقیقه 75به جای کریم انصاری فرد به میدان رفت و در دقیقه 79 نیز محمد نوری جای خود را به سامان آقازمانی داد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ نتیجه جاوادانه 6تایی ها، از موقعیت های گلزنی دیگر صرفنظر کردند.

سعید مظفری زاده در این بازی به نادر احمدی از پیکان و علیرضا نورمحمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه این بازی در پایان90 دقیقه وقت قانونی و 1 دقیقه وقت اضافه در نیمه اول و 3 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم با نتیجه 6 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 



تاريخ : پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, | 8:35 | نویسنده : سهند

پیکان غصه نخور اس تق لال هم اینطوریه

پیوندتان مباااااااااااااااااااااااااااااارک



تاريخ : پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, | 8:24 | نویسنده : سهند

پیکان و اس تق لال پیوندتان مبارک

 

پیکان و اس تق لال پیوندتان مبارک 6تایی ها

1

2

3

4

5

6

شیش تایی ها

 

 



تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, | 10:5 | نویسنده : سهند

داش علی برمیگرده یا؟؟؟؟

شنبه 6 آبان 1391 | ساعت 11:00 بعد از ظهرجلسه 4 ساعته کميته فني باشگاه پرسپوليس با حضور مانوئل ژوزه برگزار شد.

جلسه کميته فني باشگاه پرسپوليس پس از کسب نتيجه ضعيف قرمزپوشان مقابل مس کرمان از ساعت 18 امروز به مدت 4 ساعت در دفتر رويانيان برگزار شد.

 

در اين جلسه علي پروين، افشين پيرواني، حميد استيلي، آشتياني و رويانيان حضور داشتند. همچنين مانوئل ژوزه نيز 45 دقيقه در اين جلسه حضور يافت و پس از دفاع از خود جلسه را ترک کرد.
 


 

در اين جلسه ابتدا مقرر شد پرسپوليس در اين فصل 2 بازيکن جذب کند تا نقاط ضعف خود را تبديل به قدرت کند. همچنين اعضاي کميته فني از ژوزه مانوئل حمايت کردند و براي وي در ديدار برابر پيکان آرزوي موفقيت کردند.
 


همچنين مقرر شد
جلسه کميته فني به صورت ادامه دار با حضور مديرعامل باشگاه برگزار شود.

 

در خصوص علي کريمي حاضرين به اين نتيجه رسيدند با توجه به نزديک بودن بازي پيکان پس از هفته چهاردهم تصميم نهايي در خصوص علي کريمي گرفته شود. البته حاضرين به اين نتيجه رسيدند که در اين زمينه بايد صحبت هاي بيشتري با هم داشته باشند.
 


 

طي اين جلسه ژوزه مانوئل گزارشي از عملکرد خود به حاضرين داد و همچنين دقايقي مديرعامل باشگاه مسائلي را در مورد سيزده هفته گذشته براي حاضرين تشريح کرد.
 


در پايان هر کدام از
اعضاي کميته فني نظرات خود را در خصوص نقاط ضعف و قوت پرسپوليس در هفته هاي گذشته مطرح کردند



تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, | 9:45 | نویسنده : سهند

ممنون که خداحافظی نکردی جادوگر

اگرچه علي كريمي بعد از اختلافاتي كه با پرسپوليس پيدا كرد و منجر به اخراج او از اين باشگاه شد، سكوت مطلق پيشه كرده و حتي يك كلمه هم حرف نزده است، اما خبرها و گزارش ها در مورد او همچنان ادامه دارند. در اين ميان برخي رسانه ها كه به نظر مي رسد دل چندان خوشي از كاپيتان دوم پرسپوليس و تيم ملي ندارند، تمام تلاش خودشان را به كار گرفتند تا از كريمي چهره اي غيرموجه ارايه بدهند. اين وسط كار به جايي كشيد كه حتي در يك اتفاق نادر، از گفتگوي 11 سال پيش جادوگر هم رونمايي شد و جالب تر اينكه يكي از روزنامه ها با برجسته كردن ادعاي آن زمان كريمي مبني بر اينكه «در 27 يا 28 سالگي خداحافظي مي كنم»، به انتقاد از وي پرداخت كه چرا پنج سال دير كرده و اين همه در عملي كردن ايده اش تاخير داشته است! به نظر مي رسد مشكلات برخي از افراد رسانه اي با كريمي پايان ناپذير است و آنها از هيچ تلاشي براي زير سوال بردن تك تك رفتارهاي جادوگر دريغ نمي كنند. اين در حالي است كه شماره هشت، در تمام جامعه فوتبال ايران تنها شخصيتي بود كه بدون دعوت راهي مراسم ترحيم قديمي ترين عكاس ورزشي كشور شد و در بزرگداشت مرحوم زرافشان شركت كرد. حالا به نظر شما اگر كريمي به قول خودش در اوج جواني پايبند مي ماند و در 27 سالگي با ميادين وداع مي كرد، چه اتفاقي مي افتاد و فوتبال ما چه خاطراتي را از دست مي داد؟
روياي بايرن، پر!
علي كريمي متولد آبان ماه 57 است و بنابراين در سال 2005 تقريبا 27 ساله بوده است. جالب اينكه او در همين سال در حادثه اي كه به يك بمب خبري حيرت انگيز شباهت داشت راهي بايرن مونيخ آلمان شد و بر خلاف دايي و هاشميان، خيلي زود خودش را به عنوان بازيكني موثر در اين باشگاه جا انداخت. از همان مسابقه ابتدايي فصل در برابر مونشن گلادباخ كه در نيمه دومش به كريمي فرصت بازي رسيد، اين بازيكن چنان نمايش هماهنگ و درخشاني در قالب تيم باواريايي ارايه داد كه حتي مفسر شبكه ورزشي دوبي اسپورت هم شوكه شده بود: «علي جوري بازي مي كند انگار قبلا يك دهه عضو بايرن بوده!» او توانست بيش از 20 بازي براي تيم مونيخي به ميدان برود و به اين ترتيب حد نصاب تمديد اتوماتيك وار قراردادش را مثل آب خوردن پشت سر گذاشت. نمايش هاي درخشان كريمي در بايرن، عصرهاي شنبه و نيز شامگاه سه شنبه يا چهارشنبه خيلي ها را با غرور و افتخار پاي تلويزيون ميخكوب كرد و شايد اگر آن مصدوميت لعنتي نبود، عمر درخشش علي در بايرن خيلي بيشتر به درازا مي كشيد. حالا شايد بايد از كريمي ممنون باشيم كه به وعده اش وفادار نماند و در 27 سالگي خداحافظي نكرد. ما بخش زيادي از خاطرات زيبا و سرمست كننده مان را با آن شماره هشت معتبر بايرن كه هنوز بر تن برخي از هواداران تيم آلماني ديده مي شود، از بدقولي جادوگر داريم!

مهر باطل روي استقبال صدهزار نفري

بدون ترديد يكي از باشكوه ترين و خاطره انگيزترين قاب هاي تاريخ باشگاه پرسپوليس براي هواداران پرشمار اين تيم مربوط به زماني مي شود كه در اواسط ليگ هشتم حرفه اي مقدمات بازگشت علي كريمي به فوتبال ايران فراهم شد و اين بازيكن توانست در بازي با پگاه گيلان بعد از سال ها پيراهن تيم محبوبش را به تن كند. اگرچه اين مسابقه در هفته هاي آغازين ليگ براي قرمزها آنقدرها مهم به نظر نمي رسيد، اما نزديك به يكصدهزار هوادار به افتخار دوباره سرخپوش شدن كريمي سكوهاي آزادي را در يك روز غيرتعطيل پر كردند تا بهترين استقبال ممكن را از ستاره مورد علاقه شان به عمل بياورند. اين اتفاق به تاريخ پاييز سال 87 در كتاب فوتبال ايران ثبت شده است؛ يعني در 30 سالگي كريمي و سه سال بعد از موعدي كه برخي ها امروز به خاطر عدم خداحافظي كريمي در آن، او را ملامت مي كنند. كاش روزنامه هايي كه امروز گريبان كريمي 34 ساله را گرفته اند، يادشان مانده باشد همان روزها و با مانور روي خبر بازگشت جادوگر چقدر تيراژ اضافه گرفتند!

بفرماييد دو باخت متوالي در داربي!
علي كريمي در ليگ هشتم براي پرسپوليس مهره بسيار ارزشمندي بود و نمايش هاي درخشاني ارايه داد. او يك تنه بار قرمزها را به دوش مي كشيد و شايد اگر نوسانات فني و مديريتي اين تيم در آن سال نبود، كريمي حتي مي توانست با پرسپوليس به مقام قهرماني در ليگ برتر دست پيدا كند. هت تريك طلايي جادوگر در برابر ابومسلم با سه ضربه سر كه يكي از حودادث نادر فوتبال ايران به شمار مي آيد، از جمله قاب هاي خاطره انگيزي بود كه كريمي در آن روزها از خودش به جا گذاشت. با اين همه، بدون شك مهمترين كار كريمي براي تيمش در آن سال، رهاندن پرسپوليس از دو شكست در آخرين دقايق داربي حيثيتي پايتخت بود. شماره هشت در هر دو شهرآورد رفت و برگشت آن سال و در شرايطي كه تيمش يك بر صفر عقب بود، به فرياد قرمزها رسيد تا پرسپوليس مقابل تيم قلعه نويي بازنده نباشد. كريمي در بازي رفت با يك ضربه سر ديدني روي سر كوشكي كار را به تساوي كشاند و در داربي برگشت هم با يك ضربه سر ديگر در مسير دروازه، علي عليزاده تازه وارد و شتابزده را وادار به انجام خطاي هند پنالتي كرد. بدون اين دو اتفاق، پرسپوليس تن به دو شكست ناگوار ديگر در تاريخ داربي هاي پايتخت مي داد.

امارات را هم نمي برديم

بد از جدايي علي دايي از تيم ملي، افشين قطبي در ادامه مسير مقدماتي جام جهاني 2010 هدايت تيم كشورمان را بر عهده گرفت و كريمي را دوباره دعوت كرد. ما در آن زمان سه بازي مهم با دو كره و امارات در پيش داشتيم كه از دل آنها بايد هفت امتياز به دست مي آورديم. با اين وجود تيم ايران نه تنها نتوانست كره شمالي و جنوبي را در زمين اين دو تيم شكست بدهد، بلكه در مصاف با تيم حذف شده و بي انگيزه امارات هم در استاديوم آزادي به شدت به مشكل برخورد؛ طوري كه فقط علي كريمي توانست با يك حركت انفرادي پا به توپ مدافعان حريف را به هم بريزد و با گشودن دروازه امارات روي يكي از معدود موقعيت هاي تيم ميزبان، عدد پيروزي هاي تيم كشورمان را در مسابقات مقدماتي جام جهاني 2010 به عدد «دو» برساند.

درخشان در برابر ميلان
دو سال پيش علي كريمي براي بازي بزرگداشت كاناوارو، به الاهلي امارات دعوت شد تا رودرروي ستارگان ميلان ايتاليا بايستد. كريمي كه در دوبي جايگاهي افسانه اي دارد، در اين بازي بارها با حركات پابه توپ عشاق خودش را در شيخ نشين به وجد آورد و سيدورف و سايرين را به هم ريخت.

بدون اعتبار «شالكه»

علي كريمي حتي در 32 سالگي هم آنقدر پتانسيل داشت كه ناگهان بتواند يك انفجار بزرگ خبري به وجود بياورد. بعد از كنار گذاشته شدن او از استيل آذين به دلايل واهي، كريمي در آستانه بازگشت به پرسپوليس براي همراهي تيم دايي در ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت، اما ناگهان خبر پيوستن او به شالكه و همبازي شدنش با رائول منتشر شد تا تمام اهالي فوتبال ايران شوكه بشوند. اگرچه شماره هشت در شالكه نتوانست آنقدرها فرصت بازي به دست بياورد، اما نفس حضور او در اين تيم معتبر آلماني كه اتفاقا آن روزها بخشي از بهترين دوران تاريخ معاصرش را هم مي گذراند مايه خرسندي است. كريمي با شالكه قهرماني جام حذفي آلمان را جشن گرفت؛ البته بعد از 27 سالگي اش!

عبور از اين قاب هاي طلايي؟

تمام هنرمندي هاي علي كريمي اما، به توان پاهايش در زمين مسابقه محدود نمي شود. او بيرون از مستطيل سبز هم يك انسان مهربان و شريف است كه خيلي از مواقع با رفتارهاي ستودني اش همه چيز را تحت الشعاع قرار مي دهد. اگر كريمي به وعده «از سر جواني» اش عمل مي كرد و در 27 سالگي مي رفت، فوتبال ايران خيلي از قاب هاي طلايي و تحسين برانگيزش را از دست مي داد؛ از لبخندهاي شيرين و كودكانه چاق ترين و بلندترين پسران ايران زمين تا دست نوازشگري كه صورت جانبازي تنها را در كنار ميدان لمس مي كرد و اينگونه از فداكاري هايش قدرداني به عمل مي آورد. ممنون كه خداحافظي نكردي آقاي كريمي!



تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, | 9:40 | نویسنده : سهند

نامه مهناز افشار برای علی کریمی/طاقت بیار رفیق

 بازیگر معروف سینما این نامه را در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است.
 

مهناز افشار می نویسد: «واقعیت این است که اهل فوتبال نیستم و آن را فقط در سطح ملى دنبال میکنم ولى براى اینکه على کریمى را بشناسى حتما نباید فوتبالى باشى. کارهایى که او انجام میدهد از آن جنس کارهایى است که فقط اسطوره ها میتوانند ا...نجام دهند.

کریمى نمونه واقعى آن دسته از افرادى است که از دل جامعه برآمده و هیچوقت خود را از آن جدا نکرده. على عزیز میدانم این روزها شما را تحت فشار قرار دادند و میخواهند هرطور که شده شما را از صحنه خارج کنند ولى از شما میخواهم که بمانى، بایستى و بجنگى



تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, | 20:52 | نویسنده : سهند

به این میگن طوفان سرخ

خدا یارت باشه "پرسپولیس"قهرمان



تاريخ : یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, | 12:28 | نویسنده : سهند

در تبریز سوراخ شد



تاريخ : یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, | 11:42 | نویسنده : سهند

پ ن پ فکر کردی عاشق فرناز مجیدی پول پرستم



تاريخ : یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, | 11:19 | نویسنده : سهند

اینقد نخواستنش تا خودش رفت

در روزهایی که تیم اس تق گنگ از نبود اسطوره در تیمش رنج میبرد فرهاد(فرناز)مجیدی =>البته اگه به یه پول پرست بشه گفت اسطوره از دنیای فوتبال بای بای کرد تا دوره داغی رو دل هواداران بیچاره اس تق لال بذاره

ابروی هر چی با غیرت بود رو بردی



تاريخ : یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, | 11:16 | نویسنده : سهند

کریم جون داریمت



صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد