تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 20:57 | نویسنده : سهند

حقيقي: اميدوارم جواب‌اعتماد مسئولان‌پرسپوليس رابدهم

به گزارش فارس، وي افزود: خيلي خوشحالم که بالاخره به يکي از آرزوهاي دوران کودکي‌ام رسيدم و امروز رسما پرسپوليسي شدم. جا دارد از اعتماد مسئولان باشگاه پرسپوليس و کادر فني نيز تشکر کنم و اميدوارم بتوانم جواب اين اعتماد را بدهم.
 

حقيقي ادامه داد: قطعا کار سختي را در پيش دارم اما خوشبختانه با رفع مصدوميت آماده‌ام تا به هر طور شده به پرسپوليس کمک کنم. خوشبختانه پرسپوليس بازيکنان بسيار خوب و مستعدي دارد و من اميدوارم که در نيم‌فصل دوم به نتايج خوب خود برسم.

حقيقي در پايان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از روزي که با پرسپوليس به توافق رسيدم بازيکنان باشگاه و مردم من را مورد لطف خود قرار دادند و آرزو دارم که بتوانم با بازي‌هايي که براي اين تيم انجام مي‌دهم خودم را ثابت کنم.بالاخره بازي در پرسپوليس متفاوت است اما خيلي زود سعي خواهم کرد خودم را با شرايط ايده‌آل هماهنگ کنم.



تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 20:55 | نویسنده : سهند



تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 20:13 | نویسنده : سهند

عکسای ایمون زاید در هتل المپیک

ایمون دوشنبه (13 اذر) برای فسخ قرار داد به تهران اومد

هیچکدوم از پرسپولیسی ها یادشون نمیره

ایمون زاید: به استقلال بروم که خاطراتم تلخ شود؟

ایمون زاید-پرسپولیس؛ تمام شد. حالا او می تواند به روزهای حضور در این تیم، مثل خاطره ای شیرین نگاه کند. خاطره ای که دوست دارد، بعدها، شاید یکسال، شاید دو سال و شاید چند سال دیگر، آن را تکرار کند: «امیدوارم این رفتن از پرسپولیس همیشگی نباشد.

دوست دارم دوباره به این جمع برگردم. به جمع هواداران دوست داشتنی پرسپولیس.» زاید برای آنکه خاطره طرفدارنش را نیز مکدر نکند، حتی به رنگ آبی فکر نمی کند. وقتی از او می پرسیم استقلال پیشنهاد بدهد، می روی؟ فقط یک پاسخ داد: «می خواهی این خاطره شیرینم تلخ شود؟!» زاید دربی برگشت فصل قبل را فراموش نخواهد کرد. مسابقه ای که در ناامیدی طرفداران با هت تریک رویایی او، به یکی از شیرین ترین دربی های تاریخ قرمزها، تبدیل شد. زاید می گوید: «پسر من خاطره های شیرینی دارم. دوست دارم دوباره به اینجا برگردم و باز از این خاطره ها داشته باشم.»

زاید فصل گذشته را به یادماندنی سپری کرد. ۱۵ بازی و ۱۲ گل او را به محبوبیت زیادی رساند. او ره ۱۰۰ ساله را در پرسپولیس یک شبه رفت.زاید، در ابتدای فصل نیز با ابهاماتی برای تمدید قرارداد مواجه بود ولی وقتی تمدید کرد، می خواست بازی کند. اما جدایی دنیزلی و حضور ژوزه، این فرصت را از او گرفت: «من در نیم فصل ۱۲ گل زدم. خواستم جای پای خود را محکم کنم که سال بعد، راحت تر در ترکیب باشم. انتظار داشتم بازی کنم. برای خودم اعتباری درست کردم ولی وقتی احساس می کنم نمی توانم از این اعتبار استفاده کنم، ماندنم فایده ای ندارد.»

✗باز هم برمیگردی به پرسپولیس اینا به ما قول دادی



تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 8:39 | نویسنده : سهند

شیرینی: انصاري‌فرد در پرسپوليس مي‌ماند

سعيد شيريني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس ابتدا در خصوص شايعه ماندن زايد در پرسپوليس به شرط رفتن کريم انصاري‌فرد از پرسپوليس اظهار داشت: ايمون زايد براي باشگاه پرسپوليس قابل احترام است ايشان با تلاش‌هاي رويانيان به پرسپوليس آمد و با هتريک‌هاي خود جايگاه خود را در پرسپوليس با سعي و تلاش زياد به دست آورد.

وي افزود: ما پيشنهادي مبني براينکه اگر کريم انصاري‌فرد برود زايد در پرسپوليس خواهد ماند به ايشان نداديم و به نظرم برخي‌ها در اين زمينه گمانه‌زني کردند. ايمون زايد در صورتي که اين پيشنهاد به او بشود حق دارد ناراحت شود پس چنين چيزي اصلاً مطرح نبوده است.
شيريني تأکيد کرد: البته کريم انصاري‌فرد نيز بازيکن قابل و ملي‌پوش باشگاه پرسپوليس است و اصلاً قرار نيست که از پرسپوليس برود انصاري‌فرد تا آخر فصل در پرسپوليس مي‌ماند و از طرف ديگر ما پيشنهادي به زايد مبني بر ماندنش نداده‌ايم.



تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 8:37 | نویسنده : سهند

قدوسی: گردان، رضایی و کاظمیان در فهرست مازاد نیستند

متاسفانه در چند روز اخیر لیست مازاد پرسپولیس به اشتباه در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است که از همین جا اعلام می‌کنم که لیست‌های اعلام شده به هیچ عنوان صحت ندارند و اسامی منتشره در این فهرست‌ها درست نیستند.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شنبه به تهران خواهد آمد و قصد دارد در جلسه خصوصی با بازیکنان مازاد صحبت کند و از آنها بخواهد تیم جدیدشان را انتخاب کنند.

قدوسی تاکید کرد: در لیست مازاد قطعی پرسپولیس ۴ بازیکن هستند و ۳ بازیکن نیز در لیست انتظار و چنانچه باشگاه با بازیکنان مورد علاقه به توافق برسد با این نفرات قطع رابطه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از تمام رسانه‌ها خواستاریم از هر گونه گمانه زنی در شرایطی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد شأن تمام بازیکنان حفظ شود خودداری کنند.

قدوسی گفت: باید این مسئله را اعلام کنم که نام حمید علی عسگر، شهاب گردان، جواد کاظمیان و غلامرضا رضایی و … علی رغم اعلام برخی رسانه‌ها در لیست مازاد پرسپولیس وجود ندارد و آنها با قدرت کار خود را در پرسپولیس دنبال می‌کنند.



تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 8:18 | نویسنده : سهند

بازگشت اسطوره عربها

بعله انگار یه اتفاق خیلی کم نظیر تو فوتبال افتاده

به نظر من مرده زنده شده

چرا باور نمیکنین

راس میگم به غران

اینا که یادتونه

-الهی انگار عربا خیلی دلشون به حالش میسوزه فرناز مجیدی هم خیلی عربا رو اوه ببخشید انگار خیلی پوله عربا رو دوس داره والا

-بازگشت اسطوره عربها به میادین فوتبالشون مبارک راستی مرد که حرفش دوتا نمیشه الکی نیس که ما میگیم الفرناز المجیدی

چقد دلش به حال هودارای کیسه کش سوخت و اومد اس تق لال والا

اصن این حرفا چیه حتما به خاطر دخترش مجبور شده بره امارت والا

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, | 9:11 | نویسنده : سهند

یه چیز بگم بخندیم ؟!

.

.

استقلال یه چیز دیگه بگم بخندیم ؟!

.

.

اس تق لال  )

ترکیب جدید تیم ملی اعلام شد پرسپولیس + جواد نکونام !!



تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, | 17:22 | نویسنده : سهند

مهدی مهدوی‌کیا در صدر محبوب‌ترین بازیکنان جهان

  

سایت آمار و تاریخ فوتبال اعلام کرد؛ مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در صدر محبوب‌ترین بازیکنان جهان قرار دارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت آمار و تاریخ فوتبال جهان، مهدی مهدوی کیا با 121 هزار و 941 رای در پایان دومین مرحله از رای گیری محبوب‌ترین بازیکنان جهان در صدر فهرست محبوب‌ترین بازیکنان قرار گرفت.

در این فهرست سید مهدی رحمتی با 61 هزار و 596 رای نیز در رده دوم آسیا و جهان قرار گرفته است.

در فهرست مرحله دوم نام محرم نوید کیا هم وجود داشت و به دلیل قرار گرفتن در رده ششم در پایان این مرحله، از حضور در رای‌گیری مرحله سوم بازماند.

مرحله سوم و پایانی رای‌گیری اول دسامبر تا سوم ژانویه برگزار می‌شود تا محبوب‌ترین بازیکن دنیا در سال 2012 از میان 32 نفر انتخاب شده مشخص شود.

بازیکنانی که در این فهرست برای انتخاب به عنوان محبوب‌ترین بازیکن جهان قرار گرفته‌اند به تفکیک قاره در زیر آمده است.

 

آسیا

مهدی مهدوی کیا 121941

اسامی بقیه در ادامه مطلب برید مسی هم هس



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, | 19:59 | نویسنده : سهند

6نکته مهم رابه خاطر بسپارید...........


1 - چرا به استق لال می گویند SS ؟؟؟؟؟؟؟....


چون SS = سوراخ سوراخ (SURAKH SURAKH )

2- چرا آبی سوراخ ترین رنگ دنیاست ؟؟؟؟؟؟؟ ........ آسمان آبی = بزرگترین سوراخی که خدا آفریده ... ( در نتیجه آبی سوراخ ترین رنگ دنیاست ) ....... استق لال آبی = آسمان آبی =بزرگترین سوراخ هایی که خدا آفریده ...

3- چرا به استق لال می گویند کیسه ؟؟؟؟؟؟؟ .... چون استق لال

= کیسه ( آشغال ) ..... هر وقت گفته شد کیسه منظور کیسه آشغاله ( کیسه کش هم می گن )

4 - چرا لوگوی استق لال ... 3 تا سوراخ داره ؟؟؟؟؟؟؟ ( 2 سوراخ سفید و 1 سوراخ آبی ) ...= چون ایمون زاید توی 10 دقیقه 3 گل فشاری وحشت ناک زد .... و 3 سوراخخخخخ ابدی روی لوگوی استق لال گذاشته ...

  5 - چرا استق لال عددی نیست ؟؟؟؟؟؟؟ ....... چون که استق لال هر افتخاری هم بدست بیاره ...... بازم از پرسپولیس 6 گل عقبه ( 6 - 0 یادت نره ) ...... استق لال تا ابد 6 گل عقبه !!! ...... از طرفی استق لال تا ابد یک تیم دسته سومیه !!! .....

6 - استق لال یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟ .... یعنی این که ... طرفداران استق ......... لال شن !!!!



تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, | 19:39 | نویسنده : سهند

در جلسه رویانیان با مدیر روابط بین‌الملل و ارتباطات باشگاه میلان/ مفاد تفاهم‌نامه دو باشگاه تنظیم شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که روز گذشته به همراه تنی چند از معاونان خود و مدیران باشگاه در میان استقبال نمایندگان سفارت ایران و مسوولان باشگاه میلان برای انجام مذاکرات و امضای سند همکاری وارد ایتالیا شد، در هتل محل اقامت خود نشستی را با مدیر روابط بین‌الملل و ارتباطات باشگاه میلان برگزار کرد که حاصل آن تهیه پیش نویس تفاهم‌نامه همکاری بود.

امیر مشیری، سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب در ادامه افزود: این نشست حدود 45 دقیقه به طول انجامید. پیشتر از این، قبل از انجام سفر مفاد تفاهم‌نامه در مکاتبات بین دو باشگاه مورد بررسی قرار گرفته بود.

در پایان این جلسه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به مدیر روابط بین‌الملل باشگاه میلان گفت: مفاد این تفاهم‌نامه را قطعی تلقی نکنید، چون در جریان مذاکراتی که با مسوولان و مدیران باشگاه میلان خواهیم داشت و در جریان بازدیدها، به طور قطع موارد جدیدی که مورد نظر ما خواهد بود اضافه خواهیم کرد.

مدیر روابط بین الملل باشگاه میلان هم در پاسخ به این اظهارات گفت: این مساله کاملا منطقی و طبیعی است و در مذاکرات مواردی پیش می‌آید که مورد نظر دو باشگاه خواهد بود و بر سر اضافه شدن آنها به تفاهم‌نامه، صحبت خواهیم کرد.

این مقام باشگاه ایتالیایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم میزبان خوبی برای باشگاه پرسپولیس باشیم که از پرطرفدارترین باشگاه‌های ایران و آسیا است.

 



تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, | 19:29 | نویسنده : سهند

دیدار رویانیان با نمایندگان فدراسیون فوتبال ایتالیا/ کمپ «نووا رلو» در اختیار پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز در نشستی با مسوولان فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره مباحث مختلف در حوزه تجارت و توسعه فوتبال گفتگو کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان امروز دوشنبه در میلان و در جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره توسعه اقتصادی، تجاری و فنی فوتبال و همچنین امکان بهره‌مندی باشگاه پرسپولیس از امکانات فدراسیون فوتبال ایتالیا و باشگاه‌های ایتالیایی گفتگو کرد.

در این نشست که «سرجیو آزره تو» از مدیران ورزشی این فدراسیون، دکتر قاضی، عضو کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایتالیا و دکتر فرانچسکو براکو نارو عضو کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا حضور داشتند، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز خشنودی از برقراری این ارتباط‌ها و تشکر از همکاری فدراسیون فوتبال ایتالیا ضمن تشریح بخشی از برنامه‌های توسعه‌ای باشگاه پرسپولیس عنوان کرد؛ فوتبال ایران در چند سال گذشته خواستار همکاری بیشتر بین‌المللی در حوزه‌های مختلف بوده است.

در همین نشست مسوولان فدراسیون فوتبال ایتالیا هم با ابراز خرسندی از برقراری این ارتباطات گفتند: مراوده با پرطرفدارترین تیم قاره آسیا برای ما جالب است و می‌توانیم در مباحث فرهنگی، ورزشی و تجاری فوتبال همکاری داشته باشیم.

در پایان این نشست مقرر شد در صورت اعزام تیم‌های پرسپولیس در تمام سطوح، کمپ نوا رلو که از امکانات روز دنیا برخوردار است و تیم‌های بزرگی که تمرینات خود را در آنجا انجام داده‌اند، در اختیار سرخپوشان قرار بگیرد.



تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, | 9:53 | نویسنده : سهند

عکس از داش علی کریمی  افتخار فوتبال ایران



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:4 | نویسنده : سهند

همگان بايد بدانند رويايي ترين لحظات، زمان غلبه سرخي غروب بر تلالو آبي آسمان است.

بايد بدانند خون تا ابد سرخ باقي خواهد ماند ولي به محض ناپديدي آبي آسمان همه

خوشحال مي شوند، چون لحظاتي بعد باران خواهد آمد!



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 16:50 | نویسنده : سهند

عکسای تمرین پرسپولیس (12 اذر)



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 10:2 | نویسنده : سهند

باشگاه‌ها باید از پرسپولیس الگوبرداری کنند/ کفاشیان: نگران روزی هستم که رویانیان نباشد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مراسم افتتاحیه دانشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب که باشگاه پرسپولیس باید الگوی سایر باشگاه‌ها باشد، از اینکه روزی محمد رویانیان نباشد تا این برنامه‌ها را ادامه دهد، ابراز نگرانی کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 9:37 | نویسنده : سهند

دانشگاه پرسپولیس افتتاح شد

دانشگاه علمی - کاربردی پرسپولیس که فعالیت خود را در سه رشته؛ فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی آغاز خواهد کرد، با حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان، دانشگاه جامع علمی - کاربردی، اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان رسانه های گروهی افتتاح شد.

عکسها و توضیحات در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 17:49 | نویسنده : سهند

جادوگر، مرد سال قلب ها شد

روز قبل از مراسم، بازار امضا و عکس یادگاری گرفتن با کریمی داغ بود. دختر جوانی که نمی توانست ذوق زدگی‌اش را پنهان کند، از کریمی خواست چند جمله‌ای تلفنی با مادرش که در تهران زندگی می کند، حرف بزند! باور کردنی نبود اما کریمی با خوشرویی پذیرفت که این کار را بکند. انگار از قبل ماموریتی مهمتر از گرفتن جایزه بهترین بازیکن سال، برای خودش تعریف کرده بود.

علی کریمی، دیروز در حالی کوالالامپور را ترک کرد که برخلاف انتظار، ناراحت نبود. او جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را نبرد و سهمش از مراسم دست زدن برای ستاره جوان کره‌ای شد، اما آنچه باعث شد راضی به نظر بیاید، دیدن تصویر تازه ای از خودش بود؛ ستاره ای به غایت محبوب که حتی بهترین بازیکن سال قاره هم اعتراف می کند که الگوی بچگی‌اش بوده است.

جالبه



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 17:34 | نویسنده : سهند

اصرار سلتیک برای جذب کریم انصاری فرد

 جام ورزشی؛ بحث ترانسفر کریم انصاری‌فرد در نیم لیگ برتر کشورمان سوژه اصلی رسانه‌ها شده است و گفته می‌شود این بازیکن با 4 پیشنهاد بسیار خوب خارجی مواجه است. از همین رو اسکاتلندی‌ها دست از سر مهاجم پرسپولیسی ها برنداشته‌اند و پس از اینکه برای اولین بار به این باشگاه جواب قطعی دادند باز هم مسئولان سلتیک در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب کریم انصاری‌فرد شدند.

البته ژوزه با رفتن این بازیکن از پرسپولیس در نیم فصل مخالفت کرده و باشگاه پرسپولیس نیز از انصاری‌فرد خواسته در این تیم بماند. اما قرار است این بازیکن پس از گفتگو بامدیر برنامه‌هایش و بررسی پیشنهادها حواب قطعی را بدهد.



تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 11:50 | نویسنده : سهند

عکس های تمرین دیروز پرسپولیس ( دوشبنه  6اذر)



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, | 10:44 | نویسنده : سهند

هرجا سخن از پرسپوليس است دهن اس تق گنگ سرويس است ...!



تاريخ : دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, | 10:26 | نویسنده : سهند

¤*¨¨*¤.¸¸…¸.¤\
\¸.
.PERSPOLIS..\
.\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*
..\
…\

…..
\
…./.\

اس تق لالی خفه..
 

پرسپولیسی ها

آیا میدانستید:


تا به حال ۶ تایی نشدیم


تا به حال دسته ۳ نرفتیم


بیشترین تعداد قهرمانی را در کل ادوار برگزاری لیگ فوتبال ایران داریم!!


بیشترین تعداد لژیونر را در اروپا داشته ایم!!


آقای گل جهان پرسپولیسی است!!


بیشترین تعداد عنوان بهترین بازیکن آسیا برای پرسپولیسی هاست!!


پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس است!!


در ایران فقط پرسپولیسی ها افتخار حضور در جام باشگاه های اروپا و گلزنی در آن را داشته اند!!



تاريخ : دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, | 8:33 | نویسنده : سهند
تاريخ : شنبه 4 آذر 1391برچسب:, | 15:5 | نویسنده : سهند

عکسای تمرین دیروز پرسپولیس با حضور رضا حقیقی ( پنج شنبه )



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, | 12:7 | نویسنده : سهند

استفراغی ها بسووووووووووووووزید

"ما خیلی پول داریم



تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, | 12:1 | نویسنده : سهند

سه ماه مذاکره کردیم/ رویانیان: جذب حقیقی خواسته هواداران و سرمربی تیم بود

محمد رویانیان پس از امضای رسمی قرارداد باشگاه پرسپولیس با رضا حقیقی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: دو، سه ماه است که با باشگاه فجر سپاسی در حال رایزنی هستیم تا این انتقال به سرانجام برسد. تلاش زیادی کردم و هرگز ناامید نشدم. آقای ژوزه برای تقویت خط هافبک، این بازیکن توانمند و ملی پوش را می‌خواست. از زمانی که بحث حضور حقیقی در پرسپولیس رسانه ای شد نیز متوجه این نکته شدم که هواداران علاقه خاصی به جذب این بازیکن دارند تا تیم تقویت شود.

وی افزود: بر همین اساس، تلاش خود را مضاعف کردم و پس از کش و قوس های فراوان این انتقال امروز رسمی شد و ما مبلغ رضایتنامه حقیقی را براساس توافق به باشگاه فجر پرداخت کردیم و امروز هم در حضور رسانه ها این قرارداد به شکل رسمی به امضاء رسید.

رویانیان تصریح کرد: رضا حقیقی هافبک 23 ساله و جوانی است که شنیده ام مداح اهل بیت هم هست. ما در سایه همکاری مدیر عامل محترم باشگاه فجر سپاسی و پیشکسوت عزیز خودم جناب سرهنگ یاوری توانستیم به توافقات خوبی برسیم. اتفاقا قبل از اینکه برای امضای قرارداد رسمی به باشگاه بیایم از جناب یاوری و جعفری رخصت گرفتم. به هر حال تیم فجر تیم سازنده ای بوده و هست. آنها از طریق بازیکن سازی توانسته اند درآمدزایی کنند. حالا مبلغ قرارداد نیم فصل دوم حقیقی با فجر هم از روی دوش این باشگاه برداشته شده و ما هم توافقات معقولی با این بازیکن داشتیم و همه چیز در سایه یک تعامل سه جانبه انجام شده و هیچ مشکل خاصی هم وجود ندارد.

 



تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, | 11:50 | نویسنده : سهند

 سردار ارتش سرخ بابت تلاشت ممنون

رضا حقیقی بازیکنی که اس تق لال اول فصل نتوانست او را جذب کند

قرارداد رسمی رضا حقیقی با حضور محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس به امضاء رسید

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا حقیقی بعدازظهر امروز در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافت و پس از دیدار و گفتگو با محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مراسمی با حضور اصحاب رسانه قرارداد رسمی خود را با سرخپوشان پایتخت به امضاء رساند.

رضا حقیقی در فصل نقل و انتقالات قراردادش را رسما در هیات فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند.

 



تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, | 11:32 | نویسنده : سهند

برد پرسپولیس در دقیقه 96 بردی طلایی برابر سپاهان با گل "محسن خلیلی" شماره 9 تیم 

میگن تاریخ تکرار میشه

اینبار برایر ذوب اهن ولی با گل "کریم انصاریفرد" شماره 9 تیم

 



تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, | 10:10 | نویسنده : سهند

بازگشت حامی پرسپولیس

تسخیر کننده دلها

   جادوگر ما

به ارتش سرخ

را به همه ی پرسپولیسی های عاشق داش علی تبریک میگم

عکسهای بازگشت کاپیتتان ارتش سرخ داش علی کریمی به تمرینات



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, | 9:47 | نویسنده : سهند

خــوشــتـریـــن رنــگ مـحـبت در وجـود

ای کــه پیـــکــارت تعــصـب می ســرود

بـــا تــو هســتـــم  ای یــــار نفـیـــس

پرسپولیسم پرسپولیسم پرسپولیس . . .



تاريخ : یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, | 19:39 | نویسنده : سهند

خودمونیم تا حالا اس تق لالی ها کدوم بازیکنشون نامزد دریافت بهترین بازیکن بوده؟؟؟

کسی میدونه ایا؟؟؟؟



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد