تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 19:51 | نویسنده : سهند

علي كريمي تکذیب کرد

 

ستاره محبوب پرسپوليس گفت: «براي من فقط خواستِ هواداران پرسپوليس مهم است. تا وقتی که آن‌ها مرا بخواهند در پرسپوليس مي‌مانم.»

جام ورزشي؛ علي كريمي شايعات يكي دو روز اخير مبني بر جدايي‌اش از پرسپوليس در پايان فصل را تكذيب كرد.
كاپيتان سرخپوشان كه گفته مي‌شد در پايان اين فصل راهي امارات خواهد شد گفت: «من جایی قرار نیست بروم. مشکل مالی ندارم كه بخواهم براي پول به امارات بروم. خدا را شكر نیازی به پول اضافه ندارم.»


در خبرها آمده بود كه او بعد از يك فصل بازي در عجمان امارات از فوتبال خداحافظي خواهد كرد اما كريمي تاكيد كرد: «براي من فقط خواستِ هواداران پرسپوليس مهم است. تا وقتی که آن‌ها مرا بخواهند در پرسپوليس مي‌مانم و در این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.»


كريمي درباره آخرين وضعیت مصدومیتش نیز توضيح داد: «خدا را شکر دیگر درد ندارم. در حال گذراندن آخرين مراحل بهبودي هستم و به زودی به ميدان برمی‌گردم.»



تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, | 10:10 | نویسنده : سهند

شیش تق لالی ها برای تمجید از مجیدی با فرانکو بارسی مصاحبه خیالی انجام دادند! - دروغ پردازی جدید آبی ها

خبرگزاری پرسپولیس : طی روزهای گذشته برخی سایت های خبری مدعی شدند فرانکو بارسی که به دعوت باشگاه پرسپولیس برای تماشای دربی 76 به تهران سفر کرده بود، در گفت و گو با رسانه های ایتالیایی از فرهاد مجیدی تمجید کرده است.

این خبر که در سایت های خبری وابسته به باشگاه و هواداران شیش تق لال بازتاب گسترده ای داشت هیچ اشاره ای به مرجع مصاحبه با بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آث میلان نکرده است.

به دنبال انتشار این خبر جست و جوی گسترده ای انجام دادیم تا منبع خبر و مصاحبه فرانکو بارسی را با رسانه های ایتالیایی پیدا کنیم اما بازیکن محبوب ایتالیایی ها در دهه 90 میلادی هیچ مصاحبه ای در این خصوص انجام نداده است!

در این مصاحبه خیالی، بارسی کاپیتان 38 ساله شیش تق لال را با فرانچسکو توتی مقایسه می کند و می گوید تنها نکته مثبت دربی تهران ورود شماره 7 استقلال به زمین بود که در این لحظه تمام حاضران در ورزشگاه به احترام او ایستادند!

این البته اولین بار نیست که استقلالی ها دست به چنین اقداماتی می زنند و هنوز خاطره کلک فوتوشاپی روزنامه منتسب به مدیریت باشگاه شیش تق لال برای توجیه اشتباه داور دربی در مردود اعلام کردن گل صحیح محمد نوری از ذهن فوتبالدوستان ایرانی پاک نشده است.

_______________

وای اینا دیگه چقدر عقده ای هستن
کیسه کشای بدبخت
فکر کن یک درصد باره سی از فرهاد مجیدی تعریف کرده باشه...

گناه دارن خب ،بهشون نخندید

اخه کسی رو ندارن،ضمنا فرنازشون که افتخاری نداره اینو میگن شاید

بتونن باهاش پز بدن

خدا شفا بده


تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, | 9:58 | نویسنده : سهند

پیروز قربانی: پشت پرده شیش تق لال کثیف است/تا کم می‌آورند مکتب مکتب می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیروز قربانی بازیکن راه آهن پس از باخت یک بر صفر تیمش در جمع خبرنگاران و در حالی که از قضاوت محسن ترکی بسیار عصبانی بود بیان کرد: یکی از بازیکنان استقلال هم می‌گفت که ترکی آمده تا بازی را برایمان درآورد. به اعتقادم ترکی باید در نحوه داوری‌اش تجدید نظر کند. او در بازی لحن بدی داشت انگار که آسمان باز شده و از آسمان به زمین افتاده است.

بازیکن سابق استقلال همچنین انتقاد تندی را به باشگاه قبلی‌اش مطرح کرد و گفت:‌خوشحالم که دیگر به استقلال فکر نمی‌کنم. استقلال تیمی است که پشت پرده کثیفی دارد. آقایان در پشت پرده چیز دیگری هستند اما در اذهان عمومی خودشان را طور دیگری نشان می‌دهند. یک سری از مردم هم واقعا ساده‌اند. به اعتقادم مردم ما خیلی ساده‌اند. مردم باید با فکر باز نگاه کنند.

قربانی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا پشت پرده را برای خبرنگاران باز نمی‌کند تاکید کرد: همه می‌دانند که در استقلال چه خبر است. آدم‌هایی که روزی کثیف‌ترین کارها را می‌کردند و پشت سر هم حرف می‌زدند الان با هم خوب شده‌اند. از مدیرعامل گرفته تا کوچک‌ترین فردشان این کارها را می‌کنند. مردم گناه دارند و من دلم برای آن‌ها می‌سوزد. الان که علیه دو سه چهره محبوب استقلال موضع گرفته‌ام شاید برخی ناراحت شوند اما به من حق دهید.

وی اضافه کرد: خدا ناصر خان حجازی را بیامرزد او پشتش به هیچ جا گرم نبود، اما بعضی‌ها تا کم می‌آورند، مکتب مکتب می‌کنند! من دیگر به هیچ عنوان به استقلال فکر نمی‌کنم و اگر می‌دانستم که این تیم تا این حد کثیف است همان 10 سال قبل از آن بیرون می‌آمدم.

خوشم میاد خودشون به زبون اومدن!
پر واضحه که در شیش تق لال چه خبره.از همین مدیرعاملشون فتل بگیر تــــــــــــــــــــــــا سرمربیشون قلعه مرغی و علی های دور و برش...


تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, | 9:39 | نویسنده : سهند

پيشكسوت استقلال: کاش شیش تق لال به دسته دوم برود ولی این اتفاقات نیفتد

حسن روشن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اتفاقات اخير در تمرين استقلال گفت: «آقایانی که مدعی هستند اتفاقاتی که در استقلال افتاد و یک هوادار مورد ضرب و شتم قرار گرفت افتخار خود می دانند، می گویم استقلال به دسته دوم می رفت بهتر بود تا این اتفاقات ناخوشایند بیافتد و ای کاش نام فرهنگی را از باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال بر می داشتند.»

وی اضافه کرد: « پرسپولیس مدیریتی دارد که در حال ساختن یک باشگاه حرفه ای است. آقای رویانیان پیشکسوت های پرسپولیس را جمع کرده و از کسی چند ماه در این تیم بازی کرده تا کسانی که سال ها توپ زده اند را از مزایا بهره مند کرده است ولی باشگاه استقلال هیچ اهمیتی برای پیشکسوتان خود قائل نیست. باشگاه پرسپولیس در نقاط مختلف دنیا شرکت تاسیس می کند. آکادمی های مشترک با دیگر باشگاه ها تاسیس می کند ولی آقایان فقط به دنبال القاب دینوی هستند.»

روشن در ادامه تصريح كرد: «من خطاب به کسانی که می گویند صحبت کنی اتفاقی برایت می افتد می گویم هنوز چاقوئی که در بدنم فرو رود ساخته نشده است و حرف حق را همیشه می زنم.»

 
وی ادامه داد: «استقلال با این شرایط هیچ آینده ای ندارد چون آکادمی جوانان این تیم تعطیل است و برای فوتبال استقلال استعدادی پرورش داده نمی شود.»


تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 8:53 | نویسنده : سهند

جادوی سردار مشخص شد

بچه ها یادتونه که تو همون برنامه نود جنجالی سردار چه چیزی گفت؟

گفت تقریبا تا دو . سه ماه اینده هواداران چیزی رو میبینن که تصورشم نمیکنن .

برای نخستین بار در کشور


برنامه تلویزیونی اختصاصی باشگاه


پرسپولیس

به زودی از شبکه دوم سیما

همین که مثل برنامه نود یا هر برنامه ورزشی هر هفته یه برنامه مختص باشگاه پرسپولیس هست مثل توپ صدا میکنه . به خصوص این کیسه ها میترکن.
فتل بترکه چشمتون .

بترکه چشم حسوداش ایشالا همشون عین برهانی کور بشن

بعد از اغاز به کار برنامه مصاحبه فتل با رسانه ها :
این برنامه تلویزیونی مبارک پرسپولیسیا    
               



تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 8:48 | نویسنده : سهند

فتل در حال درامد زایی برای باشگاه شیش تق گنگ



تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 8:38 | نویسنده : سهند

ناکامی باشگاه عراقی در جذب کاپیتان‌های سرخ

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، باشگاه الطلبه عراق که دو، سه روز پیش خواهان به خدمت گرفتن مهدی مهدوی‌کیا شده بود، از طریق یک فرد ایرانی با باشگاه پرسپولیس ارتباط برقرار کرده و قصد داشت که علی کریمی را هم به مدت سه ماه در اختیار بگیرد.

 

این باشگاه برای سه ماه مبلغ 250 هزار دلار به مهدوی کیا پیشنهاد کرده بود اما کاپیتان سرخ‌پوشان که بارهاپیش از این اعلام کرده بود قصد دارد در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی کند ترجیح داد زمانی که در پرسپولیس است این کار را انجام دهد.

الطلبه عراق همچنین خواهان جذب علی کریمی به مدت سه ماه بود.

_______________

جونم بازیکن با تعصب.

اشتباهی اومدن ! می بایست میرفتن دنبال عرب دوستان پول پرستی مثل الفرناز المجیدی !!!

عرب عزیز این باشگاهی که اومدی سراغ کاپیتانش پرسپولیسه نه اس تق لال

 



تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 8:37 | نویسنده : سهند

دوست دارم مثل پدرم نفر اول پرسپولیس شوم

امیر عابدزاده پس از تساوی بدون گل برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: من تابع تصمیم کادر فنی هستم و مشکلی با این مسئله ندارم، امروز پرسپولیس خوب بازی کرد البته من در دربی نبودم و مشکلی با این مسئله ندارم.

وی ادامه داد: من به آینده امیدوارم و دوست دارم مثل پدرم روزی دروازه‌بان اول پرسپولیس شوم با همه رفاقت دارم و از تجربه همه بازیکنان پرسپولیس استفاده می‌کنم.



تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 15:21 | نویسنده : سهند

عکسای تمرین پرسپولیس (دوشنبه....بهمن)

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 10:46 | نویسنده : سهند

 واکنش سرمربی تیم ملی  به خبر خداحافظی رحمتی

سرمربی تیم ملی در واکنش به خبر خداحافظی رحمتی به شیوه معمول از زحمات وی تشکر کرده و البته روی این نکته نیز تاکید داشته است که روی رحمتی دیگر نظری نخواهد داشت، به عبارتی کی روش در اردوهای بعدی تیم ملی از رحمتی دعوت نخواهد کرد و این دروازه بان حداقل تا زمانی که این مربی روی نیمکت تیم ملی می نشیند، باید قید بازی کردن در تیم ملی را بزند، حتی اگر تیم کشورمان به جام جهانی صعود کند.

مهدی رحمتی فکر نمیکرد که کی روش این جوابو بده... پس بین کی روش و رحمتی هم اختلاف وجود داره که کی روش به همین راحتی گفته به سلامت



تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 10:17 | نویسنده : سهند

حیف بود مسخره ش نکنیم

سيد مهدي رحمتي دروازه بان تيم اس تق لول و تيم ملي فوتبال در فاصله 6 روز مانده به دربي 76 از تيم ملي فوتبال ايران کناره‌گيري کرد.
 در اين باره اظهار داشت: شايد نتوانم در خدمت تيم ملي باشم و از همين رو موقتا کناره‌گيري خود را اعلام مي کنم.به دليل پاره اي از مشکلات فعلا ترجيح مي دهم سکوت کنم اما فقط همين را بگويم که مدتي در خدمت تيم ملي نيستم.

وي گفت: فعلا مي خواهم براي حفظ آرامش تيم ملي سکوت کرده و صحبتي انجام ندهم، ولي مدتي در خدمت تيم ملي نخواهم بود

اختلاف رحمتی و نکونام به تیم ملی هم کشیده شد

کاملا" واضحه که دلیل این خداحافظی اختلاف با جواد نکونام است وتا زمانی که نکو نام باشد رحمتی نیست

 این مسئله از روشنیِ روز هم روشن تره
نگا نگا عین دوتا بچه دارن لج بازی میکنن

 تا دید کی روش دانیال داوری رو خواسته کشید کنار...

دروازه بان ترسویی که جرات رقابت نداره... اه اه اه...

کلا این اس دقی ها همین جور بی جنبن!!!
 
تیم ملی فوتبال ما، بچه بازی شده... خدا کنه رحمتی بره، شاید علیرضا حقیقی بتونه بهترین گزینه برای دروازه ی تیم ملی باشه


تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 9:13 | نویسنده : سهند

عکس العمل رحمتی بعد از شنیدن خبر

جدایی ایمون زاید از پرســپـــــــــولیـــــس !!!!!

زیاد خوشحال نباش رفته الومینیوم فصل بعد هم برمیگرده پرسپولیس



تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 9:6 | نویسنده : سهند

توروخدا اسکولاتون رو با اسطوه های ما مقایسه نکنید

مشکل بازوبند فرناز حل شد؟؟



تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 8:55 | نویسنده : سهند

اینجـــــــــــــــا ایرانه

وقتی فدراسیون کثیف فوتبال پشت یه تیم باشه

و برای دربی به این مهمی بیاد داور استفراغی رو انتخاب کنه

خب مسلما تیمت هیچ کاری نمیتونه بکنه

تف به ذات همه حروم زاده ها

هر چی که دلت میخواد بهش بگو

 یکی از بچه ها تو همین وب یه فحش توپ بهت داد

قهرمانی عمه داری



تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 17:57 | نویسنده : سهند

آقای شوالیه عوام فریبی تا کی؟

آقای فتح الله‌زاده بگذارید شما را شوالیه صدا بزنیم بهر حال شما برای گرفتن این نشان هزینهٔ زیادی کرده‌اید البته از جیب خودتان و نه از بیت المال!! همانطور که مدرک دکترایتان را هم از آذربایجان گرفتید و با هزینهٔ شخصی...

آقای شوالیه راه به راه مصاحبه می‌کنید و انگ غیر فوتبالی بودن به مدیریت پرسپولیس می‌زنید ولی آقای فوتبالی مگر فوتبال روز دنیا را دنبال نمی‌کنید؟رئال مادرید، بارسلونا، میلان، منچستر و بزرگ‌ترین باشگاههای اروپا مدیرانی دارند غیر فوتبالی اما مدیری مثل...

نویسنده: سحر



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 17:56 | نویسنده : سهند

آقایان پرسپولیس از جنس دل مردم است

نگرفتن پنالتي و مردود اعلام کردن گلهاي پرسپوليس در دربي، احکام انضباطي سنگين، تقلب در قرعه کشي، نا داوري، بي عدالتي در مسائل مختلف و . . . چيز هاي جديدي نيستند، اتفاقات زشتي هستند که هميشه تو فوتبال ما اتفاق افتاده . چيزي که مهمه اهداف کثيف پشتِ اين اتفاقاته که بايد از اون آگاه بود.

نویسنده: سحر



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 12:54 | نویسنده : سهند

عکسای تمرین پرسپولیس (شنبه...بهمن)

نویسنده :سحر



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 9:42 | نویسنده : سهند

باورتون میشه اینو یه کیسه کش نوشته

 

يكي از خوانندگان سايت گل از استان مازندران يادداشتي ارسال كرده كه تفكرات يكي از مربيان را در داربي 76 به نقد كشيده است. حميد عارفي، آن‌طور كه از متن يادداشت گلايه‌آميزش برداشت مي‌شود طرفدار استقلال است اما از بازي احتياط‌آميز تيمش اصلا راضي نيست. متن اين يادداشت وارده پيش روي شماست.

زنده‌باد مربيِ توپ‌جمع‌كنِ شجاع

چه می‌گویی مربی؟ از کجا می‌گویی؟

تو با زیر و بم این فوتبال آشنایی، بیش از همه، اما هیچ فکر کردی که چرا؟ چون عین همین فوتبالی، با‌‌ همان زیر و بم!

همیشه در مصاحبه‌های بعد از بازی‌ات، تیمت را لایق برد می‌دانی حتی! حتی اگر تیم حریف اطراف دروازه‌ات چادر زده باشد! همیشه داوری یا به زیان تو بوده یا عادلانه‌ترین قضاوت تاریخ رقم خورده است! همیشه...! هیچ فکر کردی آیا ممکن است تفاوتی هم بین بازی‌ها وجود داشته باشد؟! چه می‌گویی مربی؟ از چه حرف می‌زنی؟!

قبل از بازی، مربی حریف از مصدومیت قطعی تک ‌ستاره‌اش می‌گوید و احتمال غیبت ستون تیمش (علی کریمی)، اما تو از دغدغه‌ات می‌گویی، از انتخاب لیست ۱۸ نفره و ترکیب اصلی از میان این همه مهره آماده و پرآوازه، ولی وقتی به بازی می‌رسی...!!

منِ هوادار به ذوق صدرنشینی تیم پرستاره‌ام که بهترین و مطمئن‌ترین کادر فنی را پشتش می‌بیند، از روز قبل حتی سختی‌ها را به جان می‌خرم و از دوردست خودم را به استادیوم می‌رسانم و در خیالم رویای حماسه می‌پرورم! غافل از اینکه حماسه را شجاعت خلق می‌کند نه ترس.

اصلا این جدول چه می‌گوید؟

مربی جوان و کم‌تجربه حریف مثل یک توپ جمع کن، توپ‌های اوت شده را شتابان به بازیکنانش می‌رساند که تیمش لحظه‌ای از حمله به دروازه‌ات غافل نشود، اما تو...!

چه می‌کنی مربی؟ پس احترام به قدم‌های خسته و گلوی گرفته من هوادار چه می‌شود؟ ترس چرا؟

آری با مساوی هم به صدر برگشتی، و این یعنی درود بر لیگی که تو یکه‌تاز آنی، تو که تا همین جا ۲۶ امتیاز از دست داده‌ای! تو که با تیم یازدهم جدول فقط ۱۰ امتیاز فاصله داری!! حرف از سنت و مدرنیته نیست، ولی دیگر عجیب نبود حتی اگر مدافع آهنین و غول‌پیکرت را که از آن تعویض هجومی یاد کردی، مثل استادت به خط حمله می‌بردی!

چه می‌گویی مربی؟ از کدام بازی حرف می‌زنی که من ندیدم؟

شاید تو برنده‌ای، چون به آنچه از این بازی می‌خواستی رسیده‌ای، مساوی بدون گل و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری‌ات، حتی به قیمت خاموش کردن ستاره‌هایی که با هزار چشمک و سوسو مرا به ورزشگاه کشانده بودند. حتی به قیمت خندیدن به ریش هوادار ساده‌دل!

تو بیش از مزد ترس گرفته‌ای، و این‌‌ همان فوت کوزه‌گری توست در این کارگاه! تو که با زیر و بم آن آشناتری.

دلم به حال خودم می‌سوزد مربی!

راستی، زنده‌باد مربی توپ‌جمع‌کن شجاع!



تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 19:7 | نویسنده : سهند

سرخ‌پوشان هواداران پرشوری دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرانکو باره‌سی رئیس آکادمی باشگاه میلان در پایان مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس در خصوص این مسابقه اظهار داشت: موقعیت‌های این بازی بیشتر به سود پرسپولیس و برتری این تیم بیش از استقلال بود اما متاسفانه نتوانستند به گل برسند.

وی ادامه داد: سرخ‌پوشان موقعیت‌های زیادی داشتند که متاسفانه نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند و حیف شد که سه امتیاز بازی را از دست دادند.

باره‌سی با بیان اینکه دوست داشتم پرسپولیس پیروز شود، خاطرنشان کرد:‌ پرسپولیس تماشاگران پرشوری دارد و حیف شد که با حضور این تعداد تماشاگر نتوانست دست پر زمین مسابقه را ترک کند.

نویسنده :سحر



تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 19:2 | نویسنده : سهند

محمد رويانيان پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقاي فتح الله زاده اول به شما عرض مي‌کنم بهتر است به جاي اينکه در مورد ما صحبت کنيد به دنبال اين باشيد که حداقل يک گل به ملوان مي‌زديد و الان دنبال اين حرف و حديث‌ها نبوديد. آقاي فتح الله زاده ما 10 نفره سه گل را در ده دقيقه به استقلال زديم و اين رکورد را بعيد مي‌دانم حالا حالاها ثبت کنيد.

نویسنده:سحر



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 18:31 | نویسنده : سهند

و باز هم برتری پرسپولیس در مقابل اس تق لال

باز هم در یک مسابقه دیگر شاخ این کیسه کشها شکسته شد البته میدونم
تعداد زیادی پرسپولیس رای ندادن والا نتیجه 70-30 یا بیشتر میشد

نویسنده:سحر



تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 18:24 | نویسنده : سهند

تیکه انداختن نیلسون به کیسه کشا

نیلسون: بازی خوبی بود حیف که تخمه و پفک نبرده بودم!
هر چقدر این موجود رو دوست داری لایک کن !من عاشقشم....^_^

دیدین که برهانی رو هم دریبل کرد

عشق است نیلسون

اخی نیلسون واقعا باید یه چی میبرد که تو 90 دقیقه حوصلش سر نره ما که از بس نیلسون عزیز رو تو بازی  کم دیدیم دلمون واسش تنگ شد

:سحر



تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 18:3 | نویسنده : سهند

نگرفتن پنالتی برای پرسپولیس به یه عادت برای داوران تبدیل شده

صحنه اول خسرو حیدری - محمد نوری

این یکی از معدود حرکات موثر کریم انصاری فرد در نیمه اول بود. کریم در محاصره چهار بازیکن استقلال، توپ را از بین پاهای پژمان منتظری عبور داده و محمد نوری را روانه دروازه می کند. در ادامه، نوری که موقعیت خوبی برای زدن ضربه نهایی دارد، تعادلش را از دست می دهد. خسرو حیدری بازیکنی بود که تنه به تنه نوری حرکت می کرد و اینجا بود که هافبک پرسپولیس عقیده داشت خسرو با دست او را سرنگون کرده.

و اما صحنه دوم
صحنه دوم : نکونام - حقیقی

کرنر ارسالی از سمت چپ دروازه استقلال در گوشه هجده قدم به رضا حقیقی می رسد. حقیقی در برخورد با جواد نکونام سرنگون می شود. قهرمانی هم که کاملاً نزدیک به صحنه است، این حرکت را تمارض تشخیص می دهد.

واسه همینه که تیم ملی به هیچ جا نمیرسه و هیچی نمیشه  اهای بهترین فدراسیون اسیا بهتره اول بری داوری هاتو درست کنی

:سحر



تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 17:56 | نویسنده : سهند

کار خدا پسندانه مهدوی‌کیا - کمک مالی کاپیتان بااخلاق پرسپولیس بابت آزادی یکی از زندانیان

 

 

کاپیتان بااخلاق پرسپولیس مبلغی را بابت آزادی یکی از زندانیان که به علت بدهی بازداشت بود، پرداخت کرد.

فرهنگ نیوز: مهدی ‌مهدوی‌کیا عصر امروز مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای آزادی فرزند یکی از افرادی که به تمرین پرسپولیس مراجعه کرده بود و درخواست کمک برای آزادی فرزندش داشت پرداخت کرد.

این پیرمرد چند بار در تمرین سرخپوشان حاضر شده بود و برای پول فرزند خود درخواست کمک کرده بود، فرزندش به علت بدهی در زندان بازداشت بود و مهدوی‌کیا با پرداخت مبلغ او موجب آزادی‌اش شد.

پس از این حرکت، پیرمرد مهدوی‌کیا را در آغوش گرفت و گریه کرد.

مهدوی کیا واقعا مرده

اقا مهدی و علی کریمی ما کجا نکونام و الفرناز المجیدی پول پرست کجا

:سحر



تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 17:48 | نویسنده : سهند

چشمه سری: احتمال حضور علی کریمی در شهرآورد وجود دارد.

وجیه اله چشمه سری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود:وضعیت علی کریمی هنوز مشخص نیست و باید تا دوشنبه و یا سه شنبه برای مشخص شدن وضعیت او صبر کنیم.

وی ادامه داد: اگرعلی کریمی بعدازشروع دویدن و ضربه زدن به توپ احساس درد نکند می تواند در شهرآورد برای تیم ما به میدان برود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ما تمام تلاش خود را برای آماده شدن کریمی خواهیم کرد و امیدواریم که تلاش های ما موثر باشد.

وی در خصوص وضعیت مهدی مهدوی کیا، تصریح کرد: مهدوی کیا از امروز دویدن را آغاز کرده است و در مورد این بازیکن نیز به دو روز زمان نیاز داریم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه مهدوی کیا امروز در دویدن درد نداشت، اما امیدوارم او در ضربه زدن به توپ هم درد نداشته باشد.

چشمه سری در خصوص آخرین وضعیت کلاه کج، گفت: این بازیکن از امروز فیزیوتراپی را شروع کرده و دو هفته نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند.

نویسنده:سحر



تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 11:58 | نویسنده : سهند

حركت جنجالي هدايتي در واكنش به شعار اس تق لالي ها
بعد از حضور هدایتی در زمین استقلالی‌ها شعارهای زیادی علیه او دادند. هدایتی اول سعی کرد آن‌ها را آرام کند، ولی وقتی این شعار به اوج رسید با دست عدد 6 را به استقلالی‌ها نشان داد. حرکتی که باعث عصبانی شدن هواداران آبی پوش و به هم ریختن جو استادیوم شد.

این اس تق لال چقدر بدبختِ که هدایتی هم بهشون عدد 6 رو نشون داده

شنیدم قراره از اس تق لال 6 امتیاز کم بشه

نویسنده: سحر



تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 10:8 | نویسنده : سهند

حسین ماهینی: علامت A به خاطر اونی که خیلی دوستش دارم

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 9:33 | نویسنده : سهند

ناگفته های دربی بزرگ ایران - با مانور های تبلیغاتی عده ای قصد دارند افتخارات خودشان را بزرگ نمایی کنند

در دربی های انجام شده ناگفته های وجود دارد که بدلایلی در لابلای مانورهای تبلیغاتی عده ای گم شده است به همین خاطر بر آن شدیم تا هر چند کوتاه این ناگفته ها را ورق بزنیم .

دو تیم 75 بار رو در رو ی هم قرار گرفته اند که سهم پرسپولیس 18 برد و سهم استقلال 24 برد بوده است

از 24 برد تیم استقلال چهار بازی به علت درگیری بازیکنان و تماشاگران نیمه تمام به پایان رسیده است که در عین ناباوری درهر چهار بازی استقلال را بعنوان تیم برنده اعلام کرده اند . در ضمن 3 بازی از این چهار بازی به سالهای قبل از انقلاب و یک بازی دیگر به سال 1373 مربوط می شود و جالب تر اینکه یکی از آن 4 بازی ، دیدار دوستانه ای بوده که به مناسبت بزرگداشت ایرج دانائی فر ترتیب داده شده بود که بدلیل هجوم تماشاگران به داخل زمین بازی نیمه تمام می ماند ولی نتیجه آن بازی نیز یکی از بردهای آبی ها به حساب می آید .

از 75 بازی برگزار شده توسط دو تیم 5 دیدار بصورت دوستانه برگزار شده است

3 بازی از این 5 دیدار دوستانه به تساوی انجامیده و 1 بازی با برد استقلال به پایان رسیده است و 1 بازی دیگر همانطوری که اشاره شد به علت هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام رها شد .

با این توضیحات ؛ پنج برد استقلال بدین شکل رقم خورده است که سه برد آن را مدیون فدارسیون هستند و یک برد آن را در دیدارهای دوستانه بدست آورده اند و دیگر بردشان هم همانطوری که اشاره شد به علت هجوم تماشاگران نیمه تمام ماند در حالی که تیم پرسپولیس تمام برد هایش در بازیهای رسمی و بدون دخالت فدارسیون برده است .

13 دربی در 8 سال : سهم پرسپولیس 6 برد و سهم استقلال 1 برد

حد فاصل دربی های 41 تا 53 ( بین سالهای 74 تا 82 ) استقلال فقط یکبار بازی را به نفع خودش تمام کرده و در 6 دیدار نتیجه را واگذار و در 6 بازی هم به تساوی رسیده است

هت تریک در دربی ها

اولین و آخرین هت تریک تاریخ دربی ها متعلق به پرسپولیس است ، همایون بهزادی در دربی دوازدهم در تاریخ 16 شهریور 1352 توانست در دقایق 50 - 86 - 90 مسابقه به تیم استقلال گل بزند و همچنین ایمون زاید در دربی هفتاد و چهارم در دقایق 82 - 83 - 91 موفق به گلزنی شده است .

نویسنده: سحر



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 11:31 | نویسنده : سهند

پزشک تيم پرسپوليس گفت: به احتمال فراوان دو مصدوم تيم پرسپوليس به دربي مي‌رسند.

 چشمه‌سري پزشک تيم پرسپوليس درباره آسيب‌ديدگي علي کريمي و مهدوي‌کيا گفت: روند بهبودي آنها اميدوار کننده است و به احتمال فراوان اين بازيکنان به دربي مي‌رسند.

وي ادامه داد: نمي‌خواهيم ريسک کنيم اگر اين دو بازيکن آماده شدند مي‌خواهيم با بهترين شرايط به بازي برسند اما روند بهبودي بسيار خوب است.

نویسنده: سحر



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 11:20 | نویسنده : سهند

نوروزي: دوست داشتم قبل از دربي گل بزنم

هادي نوروزي پس از پيروزي يک بر صفر برابر داماش گيلان در جمع خبرنگاران گفت: قبل از دربي 3 امتياز شيرين گرفتيم البته دوست داشتم که در اين بازي گلزني کنم اما نشد.

وي ادامه داد: تمام تمرکز پرسپوليس به بازي‌هاي باقيمانده ليگ است.بازي‌هاي حساسي پيش رو داريم. در ديدار با داماش هم يک گل زديم و يکي دو موقعيت گلزني ديگر هم داشتيم. البته داماش هم موقعيت گلزني داشت ولي ما به اين پيروزي احتياج داشتيم و آن را کسب کرد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد